Ameliyatsız Yüz Germe Konya, Konya Ameliyatsız Yüz Germe, Saten Yüz Germe Konya, Fransız Askısı Konya, Konya Yüz Daraltma Ameliyatı Fiyatı, Konya Yüz Gençleştirme, Konya Altın İğne, Altın İğne Tedavisi Konya
Ameliyatsız Yüz Germe - Scarlet S

Scarlet S, Güneş ışınları, çevre kirlliği, sigara, stres gibi nedenlere bağlı olarak ciltte yaşlanma belirtileri daha erken yaşta ortaya çıkmaktadır. Günümüzde bu belirtileri ortadan kaldırmada cerrahi olmayan yöntemler daha sık kullanılmaktadır.

Ameliyatsız cilt gençleştirme uygulaması olan Scarlet S, A.B.D. Silikon Vadisinde geliştirilmiş son derece etkili ve güvenilir bir yöntemdir. Özel tasarlanmış ve tek kullanımlık mikroiğneleryardımı ile cilt altı, radyofrekans enerjisi ile uyarılır. Bu yüksek frekanslı elektriksel uyarı ile kontrollü ısı hasarı oluşturulur ve kollajen liflerin uyarımı artar. Artan kollajen üretimine bağlı olarak sarkan cilt,volüm kazanarak gençleşir. Aynı zamanda mikro iğneler cilt altına inerken, cildi uyararak doğal iyileşme sürecini başlatırlar. Bu sayede ciltte yenilenme, ince kırışıklıklarda düzelme, elastikiyet kaybının giderilmesi, ciltte sıkılaşma, yüz ve çene hattının belirginleşmesi, boyun-gıdı toparlama, akne ve akne izlerinin giderilmesi, genişlemiş gözenek tedavisi, çatlak (stria) ve leke tedavisi gibi birçok cilt problemi tedavi edilebilmektedir.

Cildin 0,5 mm ile 3,5 mm derinliğine kadar inebilen ve geçtiği bölgenin tamamına radyofrekans enerjisi verebilen bu sistem ile epidermis ve dermistekiproblemleri aynı anda tedavi edilebilir.

Kimlere Uygulanabilir?

Kadın-erkek tüm yaş gruplarına ve tüm cilt tiplerine yaz-kış uygulanabilir.

Hangi Sıklıkta Ve Kaç Seans Uygulanır?

3-4 hafta aralıklarla 3 seans uygulanır. Seans sayısı ve seans aralıkları hekim tarafından kişinin ihtiyacına göre azalabilir ya da artabilir. İlk seanstan itibaren ciltte gözle görülür fark oluşur, her seans sonrası etki giderek artar.

Scarlet S Ağrılı Bir Uygulama Mıdır?

Uygulama sırasında minimum ağrı hissedilir. Tedaviden önce uygulanan bir lokalanestezik krem ile hasta işleme hazırlanır.

Uygulama Alanları Nelerdir?

+ Total cilt rejuvenasyonu (cilt gençleştirme, cilt yenileme)
+ Lifting (yüz germe)
+ Elastikiyet kaybı tedavisi (cilt sıkılaştırma)
+ Yüz ve çene hatlarının belirginleşmesi
+ Boyun-gıdı toparlama
+ İnce kırışıklıkların tedavisi
+ Skar tedavisi (akne izleri, yara izleri, keloidskar gibi)
+ İnflamatuar akne tedavisi
+ Genişlemiş gözenek tedavisi
+ Cilt tonusunun düzenlenmesi
+ Sebum dengelenmesi
+ Yüz telenjiektazilerinin tedavisi
+ Leke tedavisi
+ Cilt çatlakları (stria) tedavisi
+ Hiperhidroz (aşırı terleme) tedavisi
+ Vücut sıkılaştırma
+ Kol sarkmalarının giderilmesi

Uygulamanın Yan Etkileri Var Mıdır, İşlem Sonrası Özel Bakım Gerekir Mi?

Güvenilir bir sistem olup yan etkisi yoktur. Morarma, kanama oluşmaz, iğne izi kalmaz.

İşlem sonrası birkaç saat süren hafif bir kızarıklık oluşur. Ciltte biraz kuruluk olabilir. İşlemden sonra birkaç gün cildi soyucu etkisi olan ürünler kullanılmamalıdır. Uygulama sonrası vitamin, antioksidan ve PRP gibi büyüme faktörü içeren ürünler sürülerek tedavinin etkinliği arttırılabilir

Uygulama Süresi Ne Kadardır?

Yaklaşık 40 dk süren, kolay ve pratik bir uygulamadır.

Scarlet S ile tedavi yöntemi; cerrahi yöntemlere kıyasla, daha ucuz, daha kısa iyileşme süresi ve acısız olması nedeni ile daha avantajlıdır.

Konya'da ameliyatsız yüz germe uygulaması, Uzm. Dr. Ayça Tuğrul tarafından yapılmaktadır.