Hangi Bölgede, Neden Sivilce (Akne) Çıkar, Konya cilt bakımı, Peeling hizmetleri Konya, En iyi peeling merkezleri Konya, Konya'da profesyonel cilt yenileme, Kimyasal peeling Konya, Doğal peeling yöntemleri Konya, Konya'da yüz peeling uzmanları, Cilt tedavisi Konya, Konya'da güzellik ve cilt bakımı, Mikrodermabrazyon Konya, Konya'da dermatoloji klinikleri, Yüz gençleştirme Konya, Konya cilt yenileme teknikleri, Cilt pürüzsüzleştirme Konya, Konya'da medikal estetik hizmetleri, Cilt sağlığı uzmanları Konya, Cilt lekeleri tedavisi Konya, Konya güzellik merkezleri, Cilt gençleştirme fiyatları Konya, Konya'da estetik cilt bakımı,
Neden Sivilce Çıkar?

Sivilceler (akneler) sırtta, göğüste, yüzde ve omuzlarda yerleşebilirler, bu anlamda hiç de seçici değillerdir. Aknenin (sivilcenin) hangi bölgede çıktığı, sivilceye (akneye) sebep olan faktörler konusunda önemli bilgiler sağlayan önemsenmesi gereken ipuçlarıdır ve sivilce (akne) sorununa aradığınız cevabı bulmanızı sağlayabilir.

Daha çok siyah nokta olarak bilinen komedonlar, gözeneklerin fazla yağ, kir ve ölü deri ile tıkanmasının bir sonucu olarak oluşur ve bu bölgeye bakteriyel bir atak gerçekleşirse bu komedon, iltihaplanır ve kabarcık haline gelir. Bu kabarcıklar kırmızımsı, kabarık ve sert oluşumlar olarak bilinen papül halinde oluşabilir. Papül adı kulağa her ne kadar sevimli gelse de bir sonraki aşamada içi iltihap dolu, deriden kabarık oluşumlara, püstüllere dönüşen de papülün takendisidir. Siyah nokta ile başlayan problemin son basamağı ise içi sıvı dolu, kırmızı ve ağrılı kistik sivilcelerdir (aknelerdir).